Polgári Otthon Online
rólunk | szerkesztőség | médiaajánlat | főoldal | partnereinknek
Tisztelt Partnerünk!
Kérjük adja meg belépési adatait! Elfelejtett jelszó

E-mail cím
Jelszó
  • bejelentkezés
  • Magazin
  • Stílus
  • Shopping
  • Praktikus
  • Lakásdekó
  • Építőipari adatbázis

Praktikus

A II. Kika DECO Workshopon jártunk!

Praktikus | A II. Kika DECO Workshopon jártunk!

2015. március 19-én a Kika DECO lakberendezési üzlet a Design Terminálban rendezte második, ezúttal tavaszi workshopját. Különleges témával készültek a szervezők: a fókuszba ezúttal az online és az offline lakberendezési szakma szerepe került.

hirdetés

Mind a programban aktívan részt vevők, mind a hallgatóság nagyon üdvözölte az újabb kezdeményezést, és ahogyan látszott, bőven volt és még lenne is miről beszélnie a lakberendezési szakma print és online képviselőinek egymással, egymásról.

 


„Fontos jelen lennünk minden csatornán!” – hangzott el a március 19-i II. Kika DECO Workshopon Fazekas Kira, a Mediaworks Kiadó női portfóliójának főszerkesztőjétől, amely összességében az egész esemény kulcsmondata is lehet. A Kika DECO legújabb workshopján szót és teret kapott mind az online, mind az offline média képviselőinek egy része, hogy megvitassák, jelen pillanatban hogyan és milyen egymás közti, közös együttműködéssel tudnak hatni a közízlésre, ki hogyan éri el hatékonyan az olvasótáborát.
 
 
Ahogyan a workshop meghívott előadója, B. Tier Noémi, a Kedvenc Otthon blog szerzője, egyben a Polgári Otthon magazin rovatvezetője elmondta, a számos közrejátszó momentum közül - amely azt eredményezte, hogy a blogok, a Facebook és az Instagram, valamint a Pinterest előrenyomult az olvasók elérésében a print mellett - leginkább a fogyasztói szokások megváltozása a legfontosabb. Noémi egy rendkívül alapos, igényes és körültekintő előadás formájában tárta az esemény hallgatósága elé az offline és az online trendeket összehasonlító, lehetséges együttműködést vizsgáló gondolatait.
 
A II. Kika DECO Workshop kerekasztal-beszélgetésének résztvevői balról jobbra: Fazekas Kira, a Mediaworks Kiadó női portfóliójának (egyben a Lakáskultúra és a Lakáskultúra Online) főszerkesztője; Csorba Anita, az Inspirációk lakberendezéshez blog szerzője; Pécsi Balázs, magazinunk, a Polgári Otthon művészeti vezetője, B.Tier Noémi, a Kedvenc Otthon blog szerzője, magazinunk rovatvezetője; Orosz Barbara, a Tűsarok magazinműsor (TV2) főszerkesztő-műsorvezetője
 
Ahogyan a Kika DECO workshop szervezőitől megszokhattuk, az eseményre kerekasztal-beszélgetéshez meghívtak több, jelentős lakberendezési szakmai képviselőt eme izgalmas téma körbejárására. A beszélgetés témavezetője Csorba Anita tértervező, az Inspirációk lakberendezéshez blog szerzője volt. A fogyasztási szokások megváltozásának tényét emelte ki Fazekas Kira saját, egyik korábbi kutatásukra is hivatkozva, véleményét pedig Pécsi Balázs, a Polgári Otthon magazin művészeti vezetője is osztotta. „Multiplatform termékek születnek” – emelte ki Balázs, tehát akár print, akár online képviselőkről beszélünk, gyakorlatilag egy erős felismerés szükséges ahhoz, hogy a megfelelő időben, a megfelelő formában érjék el olvasóikat a szakma képviselői. Mint mindketten elmondták, ugyanúgy a Facebookot részesítik egyelőre előnyben a többi online platformhoz képest, saját online magazinjuk mellett. Itt tudnak ugyanis egy folyamatos visszacsatolást kapni olvasóiktól, például az úgynevezett „news” tartalmak kapcsán. Ugyanakkor felismerték, hogy a bazároldalak összeállításai továbbra is inkább a print magazinban képeznek erős olvasótábort számukra.
 
 

A workshop meglepetés-sztárvendége, Orosz Barbara televíziós műsorkészítőként, producerként Tűsarok című saját magazinműsorát képviselte. „Mi különbözteti meg ma az igazán elismert bloggert a többi bloggertől? – kérdezte Barbara, akinek a résztvevő bloggerek és a print képviselők is egyöntetű választ tudtak adni: a minőségi, professzionális tartalom. Nagyon előremutató, ahogyan a kerekasztal-beszélgető partnerek közös, egymást erősítő együttműködésekről beszéltek, illetve olyan megoldásokról, amely kapcsán a fogyasztók a számukra legmegfelelőbb tartalmakhoz juthatnak hozzá, hogy életüket, otthonukat teljesebbé, színesebbé tehessék.
 
Fotók: Kika DECO
Írta: Majoros Dóra

 

hirdetés
hirdetés
  • BLOG
    Olvasd el a legjobb irományokat
    itt a Polgári Otthon Online oldalon!
rólunk | szerkesztőség | médiaajánlat | főoldal
Lakberinfo honlapkészítés: ComFuture